Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by
The new Routledge Dutch dictionary : Dutch-English, English-Dutch
Authors: ---
ISBN: 041530041X Year: 2003 Publisher: London Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uitgebreid Nederlands-Engels en Engels-nederlands woordenboek, met fonetische notatie voor de juiste uitspraak.

Dialogue activities: exploring spoken interaction in the language class
Author:
ISBN: 9780521689519 9780511733130 0521689511 Year: 2007 Publisher: Cambridge Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vragen uw studenten zich vaak af waarom de taal die ze in de taalklas leren zo anders is dan de geproken taal die ze buiten de klas tegenkomen? Dit boek biedt praktische ideeën om studenten te leren omgaan met gesproken taal in verschillende contaxten door het gebruik van transcripties en authentieke gesprekken. Dit boek bevat meer dan 100 dialoogactiviteiten die leerkrachten in hun klas kunnen gebruiken.


Book
A frequency dictionary of Dutch : core vocabulary for learners
Authors: ---
ISBN: 9780415523806 9780415523790 9781315857480 9781317933847 9781317933854 9781317933861 0415523796 041552380X Year: 2014 Publisher: London : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit frequentie-woordenboek Nederlands wil een waardevol hulpmiddel zijn voor al de leerders van het Nederlands door een lijst te bieden van de 5000 meest frequente woorden. Gebaseerd op een corpus van 290 miljoen woorden uit verschillende bronnen: uit fictie, krant, web en gesproken Nederlands. Bij elk woord vindt u de Engelse vertaling en een voorbeeldzin; ook de voorbeeldzinnen komen uit hetzelfde corpus. Woorden specifiek voor Belgisch Nederlands zijn toegevoegd. De index is geordend op frequentie per bron, daarna op thema. Er is ook een alfabetische index.

Discussions that work : task-centred fluence practice
Author:
ISBN: 0521281695 9780521281690 Year: 1986 Publisher: Cambridge Cambridge University Press


Book
Images
Author:
ISBN: 9780194425797 Year: 2009 Publisher: Oxford Oxford University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bevat concrete werkvormen voor het gebruik van foto- en prentmateriaal bij taallessen. De activiteiten in het boek zijn ingedeeld volgens de verschillende vaardigheden die aan bod komen: luisteren, lezen, schrijven, spreken, grammatica en woordenschat. De beschrijving van de actviteiten bevat volgende informatie: taalniveau, tijd, doel, voorbereiding, procedure, variaties en follow-up activiteiten.

Grammar games : cognitive, affective and drama activities for EFL students
Author:
ISBN: 0521277736 9780521277730 3125338328 9783125338326 Year: 1984 Publisher: Cambridge University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This is a resource book for teachers containing material for a wide variety of games which can be played in the English language classroom. Each game focusses on one or more points of English grammar. A specification is given for each game, describing its level, materials needed, grammar points practised and time required. Grammar Games enables teachers to integrate grammar practice into their classes in novel and motivating ways: humanistic and affective approaches involve students in thinking and action; games use either simple materials like dice and pencil-and-paper, or provide materials which can be copied; written by a well-known, active EFL teacher and writer; all games have been thoroughly tested in class; range of levels from beginner upwards; variety of different games: competitive games, collaborative games, awareness activities, grammar through drama, and a miscellany.

Working with words : a guide to teaching and learning vocabulary
Authors: ---
ISBN: 0521268893 0521317096 9780521317092 Year: 1989 Publisher: Cambridge : Cambridge University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praktische gids voor leerkrachten over hoe je woordenschat selecteert, organiseert en aanbrengt aan studenten op verschillende niveaus. Sterke theoretische fundering.

Lessons from nothing : activities for language teaching with limited time and resources
Author:
ISBN: 0521627656 0521621526 0511733143 Year: 1998 Publisher: Cambridge : Cambridge University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Lessons from Nothing is an invaluable resource for busy teachers everywhere who are looking for easy-to-use activities that do not require extensive facilities or preparation. It is a practical source of around 70 language teaching activities that encourage interaction and co-operation in the classroom. Special features: * activities for immediate use * activities for all ages and levels * clear presentation * no photocopying required.


Book
Van Dale groot beeldwoordenboek : Nederlands, Français, English
Authors: ---
ISBN: 9066480270 9789066480278 9066489766 9789066489769 Year: 2005 Publisher: Utrecht Van Dale Lexicografie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Van Dale Beeldwoordenboek is de gids voor een ontdekkingsreis door de wereld van vandaag, met meer dan 2000 fraaie afbeeldingen en ruim 12.000 woorden. Het geeft de benamingen bij afbeeldingen van zaken uit ons dagelijks leven, van sport tot het plantenrijk en van astronomie tot muziek. Het boek helpt bij het verbinden van beelden met woorden en bij het ontwikkelen van de woordenschat van het Nederlands en Engels. Een praktisch naslagwerk én een leerzaam bladerboek voor iedereen van 9 tot 99. (bron: covertekst)


Book
Zo veel
Author:
ISBN: 9025727166 9789025727161 Year: 1994 Publisher: Bloemendaal J.H.Gottmer/H.J.W.Becht

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Omdat de vader van het kindje jarig is, heeft zijn moeder een verrassingsfeest georganiseerd. Samen met haar moeder zit het kindje voor het raam te wachten tot de eerste gasten komen. Dan gaat de bel: het is tante Lisa. Ze is de eerste gast in een lange rij. Dit verhaal heeft de vorm van een stapelverhaal, wat betekent dat hetzelfde tekstpatroon een aantal malen herhaald wordt. De tekst- en illustratieverdeling is in het gehele boek hetzelfde: op de rechterpagina staat een paginagrote illustratie in kleur, op de linkerpagina de tekst en een kleine in zwart getekende illustratie. In 'Zo veel' speelt een donkere familie de hoofdrol. Het boek is daarmee een uitstekend voorbeeld van een boek met een voor iedereen herkenbaar thema waarin mensen uit een andere cultuur de hoofdrol spelen.

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by